Da li je moguća isporuka van Srbije?
Za sada isporuku robe preko kurirskih službi vršimo isključivo na teritoriji Republike Srbije. Ukoliko bude nekih izmena ili novina, bićete blagovremeno obavešteni.
Da li mogu poslati slike i dimenzije dela koji mi treba na mail ili viber?
Naravno, čak je i najpouzadanije da pre kupovine proverite sa našom informativnom službom da li Vam neki proizvod odgovara.
Da li se pregled i popravka motocikala uvek zakazuje?
Da, neophodno je zakazati svaki pregled i intervenciju, a to ćete najlakše uraditi OVDE
Greškom sam naručio proizvod, da li mogu da otkažem?
Otkazivanje porudžbine je moguće, potrebno je samo da nas što pre obavestite (pozivom ili mail-om) kako roba ne bi bila poslata i time se izlagali dodatnim troškovima.
Kako funkcioniše slanje preko AKS kurirske službe?
Slanje preko AKS kurirske službe je veoma jednostavno i u roku od 24-48h dobijate naručenu robu na željenu adresu. Pri preuzimanju pošiljke plaćate kuriru iznos sa računa i troškove slanja, pri čemu dobijate priznanicu.
Da li je poštarina uključena u cenu?
Poštarina nije uključena u cenu, ali je veoma pristupačna preko AKS kurirske službe.
Čemu služi polje¨Napomena˝ u drugom koraku prilikom naručivanja?
U polju ¨Napomena˝ možete izraziti želju da Vam se naručeni artikli pošalju nekom drugom službom po Vašem izboru, da Vam se određeni model kacige pošalje npr. u ˝L˝ veličini, da Vam se akumulator pošalje formiran kompletno itd.
Kako kupovati preko web-shopa?
Korišćenje našeg shopa je veoma jednostavno i u par koraka Vam omogućava kupovinu željenog artikla. Detalje možete pročitati OVDE!
Da li mogu lično preuzeti robu naručenu preko web-shopa i na kojoj adresi?
Naručenu robu možete preuzeti u našoj maloprodaji u Kraljevu, svakim radnim danom i subotom od 09-17h.